Translate

15/1/13

VILLA AMALIAS ή ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!

VILLA AMALIAS
Είμαι 58 ετών. Στο σπίτι μου έχω ένα σετ 7 χασαπομάχαιρων ανοξείδωτων γερμανικής ποιότητας, ένα αλυσσοπρίονο,
ένα χορτοκοπτικό με λάμες, άπειρα μπουκάλια μπύρας και κρασιού,
δύο αντιασφυξιογόνες μάσκες (μία απλή φαρμακείου και μία ενισχυμένη), ένα τσεκούρι, πολλά κατσαβίδια όλων των μεγεθών, ένα αεροβόλο όπλο, δύο μεγάλα σκυλιά εκ των οποίων το ένα εκπαιδευμένο για επίθεση,

δύο υπολογιστές και δύο Laptop, 4 εξωτερικούς δίσκους,
δύο τσουγκράνες, δύο μπιτόνια με βενζίνη, ένα τόνο πετρέλαιο,
ένα δρεπάνι, δύο βιντεοκάμερες, ένα ακριβό ουίσκυ και μία σαμπάνια,
10 γάτες, 20 σιδηροπασσάλους, 5-6 σκουπόξυλα, μερικές ζαρντινιέρες, ένα μπλέντερ, δύο πιστολάκια μαλλιών, 4 κουτιά κύβους προσανάμματος, έναν πλάστη, δύο μπουκάλια καθαρό οινόπνευμα, ένα κιβώτιο χαρτί υγείας, ένα ηλεκτρικό φυσητήρα, μία φιάλη οξυγόνου, μερικά στουπιά, ένα φλόγιστρο, δύο καμερες ασφαλειας, συναγερμό,
δύο πουλάκια σε κλουβί με καναβούρι και πολλά κονσερβοκούτια!
Αν κάνει ντου η αστυνομία, παίζει να μου προκύψει

και ...μικροποσότητα χασίς!
Σα δεν ντρεπόμαστε!!!

(Αναδημοσίευση από το facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου